Velkommen venner

Heeey venner og velkommen til vores blog.
Glad for I læser med, og vi vil bare sige vi glæder os SÅ meget til festen! I vil herinde finde gode mad- og tøjvaner inden festen, så I er maks klar på at give den gas. Se godt ud og wear dit sickeste swaggercloth med STYLE.
Og husk at leve livet fuldt ud. Man lever jo kun én sølle gang
#YOLOSWAG/H*S*G

-Shh, fortæl ikke alt for mange om bloggen, ellers bliver den MAINSTREAM.

mandag den 29. oktober 2012

Store musikalske nyheder!

#Hej alle!
Som i måske har lagt mærke til, er bandet #Saybia for nyligt blevet så anti-mainstream, at vi kan tillade os at høre det igen. Derfor vil jeg opfordre jer alle til at optage nogle #Saybia-albums på #bånd og afspille det offentligt, mens i drikker jeres Latté.

Derudover vil jeg byde velkommen til vores nye læsere, som jeg håber kommer i et begrænset antal, før vi rammer pop-kulturen!

#Saybia #nyelæsere #anti-mainstream #HSG

Disclaimer! Vi har naturligvis ikke tænkt os at spille Saybia den 9., det ville jo være en kommerciel katastrofe!

3 kommentarer:

  1. Kære med-hipster,
    Jeg står i den situation at jeg skal holde forfest til jeres anti-mainstream YOLOfest..Men hvad skal mine gæster have at spise og drikke? Øko-the og latté er ikke ligefrem til at komme i feststemning på, og the med tilsat vodka fungerer heller ikke.
    Håber du har nogle eminente anti-mainstream forslag som vi kan mæske os i.
    Venlig hilsen individet

    SvarSlet
  2. Kære med-individ
    Et godt forslag vil helt klart være øko-øl. Der findes en hele verden af spændende, ukendte øl i Danmark, som bare venter på at blive opdaget af os bevidste individer.

    M.h.t. mad er der selvfølgelig altid klassikeren sushi. Tofu er også på vej op - uden at være for meget oppe selvfølgelig.
    Derudover er det traditionelle, danske køkken selvfølgelig også en klassiker, da vi jo også skal holde fast i vores rødder - hertil skal selvfølgelig tilsættes noget originalt, som falder i din smag, men som gerne er fra et helt andet køkken end det danske.

    Sidst, men ikke mindst anbefaler jeg en visuel dessert som fx cupcaken.

    Venlig hilsen swagger Mikkel

    SvarSlet
  3. Derudover er drinken "Vitaminvand-cognac" et klart plus. Det er helt unikt. Irish Coffee er også en klassiker.

    SvarSlet